Friday 19 December 2008

should I continue?

Terlalu banyak perubahan berlaku semenjak lima bulan yang lalu.

Saya menamakan tempoh ini sebagai 'dark ages'.

Dalam kegelapan aku berjumpa sinar. Pengalaman ini mengajar aku menghargai ibu bapa aku yang selama ini aku perlekehkan. Pengalaman ini mengajar aku bahawa tuah tidak bergolek selamanya, sudah tiba masanya untuk aku bekerja keras.

Aku hampir tidak percaya apabila aku berjinak-jinak semula dengan dunia internet, aku telah melupakan hobi blogging aku selama hampir setengah tahun. aku masih berfikir-fikir, perlukah aku teruskan atau cukup setakat ini sahaja.

4 comments:

superunknown said...

what's been happening zeq. sort of like a mysterious disappearance but of course i hope it was a for better things.

and yes, please keep blogging even not that much but keep going.

Anonymous said...

z~~
sila la berblog2 selalu.

Anonymous said...

hi zeq....teruskan blogging ya.

Anonymous said...

Jangan la pergi.. Dah la susah contact ko lagi ko nak menjauhkan diri.. :(